Μία σημαντική ποιοτική ανάλυση για την συμπεριφορά του εκλογικού σώματος στα social media πραγματοποίησε η White Space, σε μεγάλο ποσοστό αναφορών την περίοδο από 1/1/2014 μέχρι 16/1/2015.

Πολλά από τα στοιχεία βασίστηκαν στη σύγκριση κρίσιμων μεγεθών, παλαιότερων εκλογικών αναμετρήσεων, μιας και η White Space, εξειδικεύεται στην ανάλυση τάσεων social media από το 2009 και έχει σημαντική εμπειρία στον τομέα του Social Media Political Intelligence.

Social Media και Εκλογές 2015

Οι εκλογές 2015 αναδεικνύουν τα Social Media ως ένα από τα σημαντικότερα «όπλα» των υποψηφίων και των κεντρικών πολιτικών μηχανισμών στη μάχη για τη διεκδίκηση της έδρας και της τελικής νίκης.

Παράλληλα όμως, αποδεικνύουν τη σημαντικότητα των Social Media ως μέσο έκφρασης των απλών πολιτών και ως σημαντικό μέσο επιρροής της κοινής γνώμης.

Μάλιστα, στις νεανικές κοινότητες είναι συντριπτική η υπεροχή τους, ως μέσο έκφρασης και επικοινωνίας, ενώ αποτελούν για όλους τους νέους το σημείο αναφοράς τους σε ό,τι αφορά την αντίληψή τους για τα μέσα σε θέματα διαφάνειας και καθαρότητας.

Πολλοί είναι οι παράγοντες που συντελούν στην εντυπωσιακή αύξηση της χρήσης των Social Media.

Οι βασικότεροι είναι:

  • Η μεγάλη αύξηση της διείσδυσης των Social Media σε μεγαλύτερη μερίδα του κοινού.
  • Η σύζευξη των Social Media με τα παραδοσιακά μέσα (TV και ραδιόφωνο).
  • Η μεγάλη διείσδυση στα νεανικά κοινά.

 

Διαβάστε τη συνέχεια στο NEWPOST