Κόκκινη κάρτα στην Ναταλία Γερμανού...

Η Νανά Παλαιτσάκη γράφει για τον μαινόμενο Μίλτο Μακρίδη και τη βαρύτατη καταγγελία του για τον Ανδρέα Μικρούτσικο.

Κόκκινη κάρτα στην Ναταλία Γερμανού...

Η Νανά Παλαιτσάκη γράφει για τον μαινόμενο Μίλτο Μακρίδη και τη βαρύτατη καταγγελία του για τον Ανδρέα Μικρούτσικο.

Έχω γράψει αρκετές φορές στο παρελθόν ότι η Ναταλία Γερμανού είναι εξαιρετική όταν κάνει συνεντεύξεις. Στην τηλεοπτική της συνάντηση με τον Μίλτο Μακρίδη, όμως, θα της δώσω μια κόκκινη κάρτα καθώς η καταγγελία του Μίλτου Μακρίδη για τον Ανδρέα Μικρούτσικο ήταν πολύ βαριά.

Ο Μίλτος Μακρίδης, τον οποίο γνωρίζω από το ξεκίνημα της λειτουργίας του ΑΝΤ1, ήταν ένας ευφυέστατος, χαρισματικός, πληθωρικός και υπερκινητικός άνθρωπος. Στο ξεκίνημα της τηλεοπτικής του πορείας διέθετε όλα εκείνα τα προσόντα που θα μπορούσαν να τον αναδείξουν ως έναν διαχρονικό τηλεάνθρωπο. Πολλά χρόνια πριν, ο Μίλτος με δική του επιλογή (νομίζω) αποχαιρέτησε την μικρή οθόνη και ασχολήθηκε απ’ όσο ξέρω με τον τομέα των τηλεπικοινωνιών. Από εκεί και μετά δεν είχα πληροφορηθεί το παραμικρό για τις δραστηριότητές του. Ομολογώ, όμως, ότι αν κάποιος γνωστός από την εποχή των πρώτων χρόνων της ιδιωτικής τηλεόρασης μου έλεγε ότι ο Μίλτος Μακρίδης επιχειρεί στο νότιο Βιετνάμ, καλλιεργεί φυτείες και εξάγει ζαχαροκάλαμο δεν θα έδειχνα καμία έκπληξη.
 


 

Την νύχτα που προβάλλεται η εκπομπή της Ναταλίας, ψέμα δεν θα γράφω, δεν την είδα. Ήταν τόσος ο θόρυβος που προκλήθηκε από την προκλητική αποκάλυψη(;) του Μακρίδη και η οποία αφορούσε τον Ανδρέα Μικρούτσικο που η αναπαραγωγή του συγκεκριμένου αποσπάσματος, λειτούργησε με την ταχύτητα πυροτεχνήματος.

Ο Μίλτος Μακρίδης  εξέφρασε την γνώμη του για την ελληνική τηλεόραση σήμερα με τον ρόλο του «πολύ παλιού κάποτε παρουσιαστή» (δεν μπορώ να βρω κάτι διαφορετικό ως τίτλο). Με εξαιρετική σεμνότητα και ταπεινότητα δήλωσε ότι «δεν υπάρχει» ελληνική τηλεόραση σήμερα, σε σχέση με εκείνη της εποχής που εκείνος παρουσίαζε εκπομπές και η οποία, προφανώς εξαιτίας και της παρουσίας του, ήταν χώρος τέχνης και πολιτισμού. Κάτι αντίστοιχο με τον φιλολογικό σύλλογο «Παρνασσό». Μέχρι εκεί, να το συμμεριστώ, καθώς σπανίζουν οι προσωπικότητες που όταν αποσύρονται ή τους αποσύρει το σύστημα, διαθέτουν πρόθεση να μην μηδενίσουν τα πάντα-όλα. Ή να αναγνωρίζουν ότι ο κόσμος, ακόμη και ο τηλεοπτικός, μπορεί να επιβιώνει χωρίς εκείνους.

Και φτάνει η κουβέντα στον Ανδρέα Μικρούτσικο, τον οποίο ο καλεσμένος της Ναταλίας Γερμανού, που ανάθεμα αν οι τηλεθεατές μεταξύ 20-40 αναγνωρίζουν, κατηγορεί ότι για το 50% της κατάντιας της ιδιωτικής τηλεόρασης ευθύνεται αποκλειστικά εκείνος. Και συμπληρώνει σχεδόν μαινόμενος ότι εξαιτίας του Ανδρέα Μικρούτσικου έχει αυ-το–κτο-νή–σει άνθρωπος!

Το βλέπω, το ακούω και παγώνω (από τις αναπαραγωγές που γίνονται στο διαδίκτυο) καθώς η αντίδραση της Ναταλίας Γερμανού, αν και έχει αποδείξει χρόνια τώρα ότι διαθέτει εξαιρετικά αντανακλαστικά, την συγκεκριμένη στιγμή το... έχασε. Στο υπέροχο σκηνικό ξεπατικωσούρα από τα «Φιλαράκια», ένας καλεσμένος καταγγέλλει ως ηθικό αυτουργό αυτοκτονίας τον Ανδρέα Μικρούτσικο και μετά τι; Απασφαλίζεται η χειροβομβίδα, πετιέται κατά πάνω στον Μικρούτσικο και τι το κάνουμε όλο αυτό μετά; Το κουτσομπολεύουμε στα site; Το αναπαράγουμε; Αναζητάμε τον φερόμενο ως ένοχο;
 

 

Καταρχήν, αν η εκπομπή είναι απευθείας, ο παρουσιαστής οφείλει να προφυλάξει τον θιγόμενο απόντα. Εκτός και αν η Ναταλία ξαφνικά για κάποιον ακατανόητο λόγο κλείδωσε σ’ ένα συρτάρι της εταζέρας της πριν πάει στο στούντιο το υπέροχο ταλέντο της. Αν έπαιζε στο θέατρο θα έλεγα ότι έπαθε « σεντόνι»…

Ο Ανδρέα Μικρούτσικος υπήρξε ένα από τα πιο «βαριά υπερόπλα» της ελληνικής ιδιωτικής τηλεόρασης. Ευφυέστατος, ευρηματικότατος, ετοιμόλογος, πολύ καλός μουσικός, πληθωρικός, διαχειρίστηκε εκπομπές που χάρισαν θηριώδεις τηλεθεάσεις στους τηλεοπτικούς σταθμούς που εργαζόταν. Για πολλούς, θεωρήθηκε ο βασιλιάς των realities στην Ελλάδα  Οι επικριτές για τον τρόπο που διαχειριζόταν τα θέματα, μπορεί και να ήταν στρατιές. Στρατιές, όμως, ήταν και οι οπαδοί του. Εξαιτίας των τεράστιων επιτυχιών του, επιτυχιών από τις οποίες εισέπραξαν οι τηλεοπτικοί σταθμοί τεράστια διαφημιστικά κέρδη, παρασύρθηκε πολλές φορές και ακροβάτησε σε τεντωμένο σκοινί… Κάποια στιγμή, ο υπερπροβεβλημένος τηλεοπτικός ακροβάτης έχασε την ισορροπία του. Δυστυχώς, δεν είχε προβλέψει ούτε προστατευτικό δίχτυ να υπάρχει για την περίπτωση αυτή. Ο Ανδρέας, αν και τα τελευταία χρόνια έχει σχεδόν αποσυρθεί επιχειρώντας σύμφωνα με τις πληροφορίες να γαληνέψει από την μεγάλη μετωπική σύγκρουση που του επεφύλασσε η ζωή, επανέρχεται βιαίως στην επικαιρότητα με μια καταγγελία που μένει μετέωρη...

Επειδή, όμως, τα χρόνια της παντοκρατορίας του Μικρούτσικου βρήκαν δουλειά εκατοντάδες τεχνικοί και δημοσιογράφοι, επειδή ο Μικρούτσικος διατρέχει μια περίοδο στην ζωή του που είναι «γονατισμένος», επειδή -γνώμη μου είναι- ότι όταν οι άνθρωποι είναι σε θέση αδυναμίας δεν επιχειρείς να τους δώσεις «χαριστική βολή». Και επειδή η περιέργεια του πλήθους είναι «κτηνώδης», η Ναταλία όφειλε να δημιουργήσει «ασπίδα» για ένα πολύ αναγνωρίσιμο πρόσωπο που δεν είχε καμία δυνατότητα να αποκρούσει τις εντυπώσεις. Στην περίπτωση του Μικρούτσικου δεν το έκανε...

  • ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΜΑΣ ΣΤΟ ΦΟΥ.ΜΠΟΥ
Διάβασε ακόμα