Σπύρος Μάλλης: Όταν η ενημέρωση κερδίζει την ψυχαγωγία

O ΣΚΑΪ στο ενημερωτικό του προφίλ, όταν θέλει, μπορεί.

Σπύρος Μάλλης: Όταν η ενημέρωση κερδίζει την ψυχαγωγία

O ΣΚΑΪ στο ενημερωτικό του προφίλ, όταν θέλει, μπορεί.

Η φετινή χρονιά αποτυπώνει στα νούμερα τηλεθέασης τις διαθέσεις του κοινού, βαριεστημένο από τις εύκολες συνταγές και αποφασισμένο να ακουμπάει στην ειλικρίνεια των προθέσεων όσων το κοιτούν στα μάτια απ τον τετράγωνο γυάλινο κόσμο της τηλεόρασης. Να σταθούμε στα πρωτοφανή νούμερα τηλεθέασης του Μάρκου Σεφερλή στο Mega που όσο και αν τον προβόκαραν με δημοσιεύματα και κλισέ άποψης περί «ποιότητος» αυτός σάρωσε τα μηχανάκια την πρώτη μέρα του και  έσπειρε πανωλεθρία όχι μόνο στο γεμάτο σιγουριά ΑΝΤ1 αλλά και στις ενημερωτικές εκπομπές που έμοιαζαν παγιωμένες στην τηλεθέαση τους, στο 10 – 1;

Να περάσουμε στην ενημέρωση στα Σαββατοκύριακα που το πρωί το κοινό προτιμά για πρώτη φορά το Mega δίνοντας του ποσοστό 22,7, ενώ τις υπόλοιπες ώρες μπορεί να καυχιέται το μικρούλι «Έψιλον» γιατί σαρώνει τους αλαζονικούς μεγάλους σταθμούς; Το εντυπωσιακό όμως και πώς να μη σταθείς σ αυτό, είναι πως ο Σπύρος Μαλλης και το «Σαββατοκύριακο με δράση», παρά την αλλαγή ώρας του, κατορθώνει και σημειώνει τα υψηλότερα νούμερα τηλεθέασης, απέναντι σε ταινίες, σειρές και εκπομπές ψυχαγωγίας, που τα Σαββατοκύριακα, εκεί μεταξύ 10 με 1, συνήθιζαν να είναι αυτότητα.

Μιλάμε δε για μια εκπομπής heavy metal ενημέρωσης όπου οι συντελεστές της δεν αρέσκονται σε υψηλούς τόνους, ούτε σε αυτοπροβολές αυθεντίας, αλλά αναλύουν, ερευνούν, επιχειρηματολογούν, διαφωνούν, ρωτάνε τους ενώπιους δημιουργούς ή πρωταγωνιστές της επικαιρότητας, έτσι όπως θα το κάναμε εμείς… Μιλάμε λοιπόν, για ένα απ τα κορυφαία παράδειγμα ανατροπής στην συνείδηση του κόσμου, απ τα όσα θεωρούνται δεδομένα…  

  • ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΜΑΣ ΣΤΟ ΦΟΥ.ΜΠΟΥ
Διάβασε ακόμα