Όποιος άντεξε να δει και τις 12 εβδομάδες το J2US, καταρχήν του αξίζουν συγχαρητήρια ή η προτροπή να ψάξει μια βρει ζωή μιας και μόνο η κοινωνική απελπισία θα τον έκανε να αντέξει, αλλά δε μπορεί να μην ένιωσε πως ναι, υπάρχει ιατροδικαστικός και ως αίτια θανάτου η πλήξη! Με προβλέψιμους από την αρχή τόσο τη νικήτρια, όσο και τα τελευταία ζευγάρια που θα άντεχαν, χάσαμε νωρίς την παρουσία της Ράνιας Θρασκιά, που έκλεψε όλη την δόξα ακόμη και του αξεπέραστου Ταμπάκη, την Τέτα που θέλησε να λάμψει αλλά δεν την άφησε η πρεμούρα του Βαρθακούρη που θα θελε για ντάμα τουλάχιστον μια απόφοιτο του κονσερβατουάρ, μιαν βιρτουόζο κολορατούρα, την Μονσερά Καμπαγιέ, τουλάχιστον και όχι μια επιτυχημένη, μπριόζα, λαϊκή και κεφάτη νυχού. Ακόμη έφυγε πολύ νωρίς, η Θεοφανία Παπαθωμά, η οποία δεν πήγε και στον τελικό, διότι ουδείς δεν αναγνώρισε τη κλάση της ως μετεμψύχωση τουλάχιστον της Ελεονόρας Ντούζε. Μας έμειναν κάτι ταλαντούχοι, έως σουπερ ταλαντούχοι, με την νικήτρια, που καμία έκπληξη δεν νιώσαμε, Μιρέλλα Κουρεντή να αντιμετωπίζεται ως συνεχίστρια της Μαρίας Καλλάς. Και άντε να τραγουδάνε και να ξανά τραγουδάνε τα ζευγάρια, χωρίς σκηνικά, φαντασμαγορία και θεαματικότητα όπως ένα σόου απαιτεί. Χρειάστηκε να φτάσουμε λοιπόν στην τελευταία εκπομπή για να δούμε θέαμα, γεμάτη σκηνή, φαντασία, χιούμορ και αυτό κυρίως απ την Ρούλα, τον Μάρκο και τον Θεοφάνους.

Καταρχήν επέτρεψαν στην επιτροπή να κινηθεί, να μιλήσει, να κάνει πλακά και φυσικά να σηκωθεί απ το τραπεζάκι της, που πια αγχωνόμασταν για το αν έχουν πάρει μαθήματα ασώματων κεφάλων για τσίρκο! Οι άνθρωποι συγκινήθηκαν, μίλησαν μεταξύ τους και με τους παίκτες, είχαν κανονικότητα. Η Ρούλα Κορομηλά έπαιξε με τον Μάρκο Σεφερλή, πόζαρε στον φακό του Θεοφάνους, με την άνεση της και τον έλεγχο των εκφραστικών της μέσων, αλλά και την πλήρη επίγνωση ανά πάσα στιγμή του γίνεται στο πλατό, έσωσε το θέαμα, δίνοντας χώρο στην Ζετα Μακρυπουλια και αβάντες να κάνει την καλύτερη παρουσίαση της καριέρας της. Και της έδωσε και τα εύσχημα για το πόσο έλαμψε φέτος!

 

Το δε Μέγκα σ αυτή την τελευταία εκπομπή έβαλε ακόμη και σκηνικά! Τόσο πολύ μας συγκίνησε αυτή η καινοτομία σε σόου, που δάκρυα χαράς αργοκίνησαν στα ρουφηγμένα από την ανέχεια και την κρίση, μάγουλα μας, διότι το κανάλι μας σκέφτηκε και είπε να μας δώσει λίγο υπερθέαμα. Δηλαδή ένα φεγγάρι και κάτι κυματάκι στο βίντεο γουόλ και χρυσά τσιρότα να πέφτουν απ τη σκέπη μόλις ανακοινώθηκε η νικήτρια που με κομμένη την ανάσα περιμέναμε μιας και δεν το ξέραμε. Σου λέει κοπήκαν από την αγωνία, μην αιμορραγήσουν τώρα. Για το άκομψο του πράγματος να τραγουδήσει ο Ουγγαρέζος, αλλά όχι η Ζέτα και να παίξει πιάνο ο Θεοφάνους, αλλά να μην αξιοποιηθούν με αντίστοιχα ταλέντα τους η Ρούλα και ο Κρατερός Κατσούλης, ας μη τοποθετηθούμε γιατί θα είναι σα να ζητάμε καλλιγραφίες από μια παραγωγή, που θεωρούσε περιττούς ακόμα και τους ατμοσφαιρικούς φωτισμούς η τον τριμμένο πάγο να υπάρξει λίγο σκηνικό ενδιαφέρον.  

Ακόμη:

*Το ότι η Θεοφανία Παπαθώμα δεν παραβρέθηκε δε θα το προσέχαμε καν αν δεν τον είχαμε ακούσει από το μεσημέρι σε εκπομπές.

*Πως ο Βαρθακούρης ούτε καν πλησίασε την μαύρο Τέτα, επουδενί δεν ήταν εις βάρος της δεύτερης.

*Έχουμε δει την ούτως ή άλλως πανέμορφη Ζέτα και πιο ωραία ντυμένη, παρά το ότι το ρούχο της υπέγραφαν οι πλέον ταλαντούχοι σχεδιαστές της επικράτειας. Και σούπερ μίνι και με ιλιγγιώδες ντεκολτέ και ολόχρυσο; Πόσο ανάγκη το έχει μια γυναίκα που έτσι κι αλλιώς λάμπει;

*Έχουμε πάει σε σχολικές εορτές ακριβών ιδιωτικών σχολειών και έχουμε δει πιο φαντασμαγορικά θεάματα και ας το παραδεχτούμε. Ότι ακόμη και εμείς, εκείνα τα μακρινά χρόνια στο δημόσιο και πτωχικό δικό μας σχολείο  ανεβάζαμε τις Σουλιώτισσες και τον Αθανάσιο Διάκο, χωρίς το σούβλισμα, με πιο πολλά σκηνικά προπς και κοστούμια, είναι επίσης γεγονός.

*Το ότι η Μιρέλλα Κουρεντη αποφάσισε να βγάλει διάγγελμα στον ελληνικό λαό, διατρανώνοντας ως άλλος απόστολος Παύλος προς Κορίνθιους σε όλες τους τις επιστολές, πως η αγάπη σου δίνει φτερά και σε πάει όπου θες, να το επαναλάβει για το γραφούν οι έφηβες θαυμάστριες της σε λευκώματα κάτω απ το «τι εστί έρως» και πριν την υπογραφή «η κτητωρ». Επίσης αν η αγάπη με πάει όπου θέλω, ευκαιρεί να με πετάξει μέχρι την Νέα Υόρκη όπου σκοπεύω να ζητήσω πολιτικό, τηλεοπτικό άσυλο;

*Του Σεφερλή να του δώσουν διπλό το μισθό. Το τι αυτοσχεδιασμό έκανε ο άνθρωπος και πόσο προσπάθησε να δώσει δώρο γέλιο στον κόσμο δε λέγεται. Πιάσαμε τον εαυτό μας να γελάει υστερικά όταν το «Τόσα καλοκαιριά μου είχαν φύγει από τα χέρια» αποφάσισε να το τραγουδήσει με πάθος στον Διονυσίου, κάνοντας ταυτοχρόνως τα χορευτικά και του Κομνηνού απ την ταινία, αλλά και της Χρονοπούλου!

*Το ότι ο μια θεατρική ζωή παρίας της κραταιής στην υποκριτική, διανοουμενίστικης εξουσίας, Μάρκος Σεφερλής, παιδί τηλεοπτικά του ΑΝΤ1, μόλις υπάρχει κοινό ζωντανό σαρώνει, χωρίς να υπολογίζει και να υπακούει σε πολιτικώς ορθούς κανόνες, παρά μόνο στο ένστικτο του για να χαρίσει γέλιο, μόνο σε ενοχές πρέπει να ρίξει όλους όσοι δεν υπολογίζουν πως το κοινό και δη το ατόφιο, το αυθεντικό, το λαϊκό, δεν κάνει λάθη, αλλά στο χέρι του μας έχει όλους.  

* Και του χρόνου, Θεού θέλοντας και γερμανικής οικονομικής αρμοστίας επιτρέπουσας, ας πούμε. Αλλά αν στο Μέγκα επιθυμήσουν να στήσουν ξανά σόου, να φωνάξουν κάνα, δυο, τρεις μπορεί, επαγγελματίες απ τον ΑΝΤ1 που τα παίζουν στα δάχτυλα αυτά και να παρακαλέσουν την Κορομηλά να τους δείξει λιγάκι πως γίνονται. Δεν θα χρειαστεί, εδώ που τα λέμε, να πει πολλά. Θα τους στείλει μια ντάνα κασέτες απ τα CIAO και τα Μπράβο της. Όλο και κάτι θα μάθουν.