Πώς ρεφάρει η Ferrrari; Μέσα από την ιστορία κι ένα σκάφος που θα το ζήλευε κι ο Τζέιμς Μποντ

Το θρυλικό του ρεκόρ του 1953 ισχύει στην κατηγορία του ακόμα και σήμερα!

Πώς ρεφάρει η Ferrrari; Μέσα από την ιστορία κι ένα σκάφος που θα το ζήλευε κι ο Τζέιμς Μποντ

Το θρυλικό του ρεκόρ του 1953 ισχύει στην κατηγορία του ακόμα και σήμερα!

Το 1953 γεννήθηκε το ARNO XI, ένα υπέροχο σκάφος ταχύτητας, με κινητήρα V12 Ferrari. Πνευματικοί του γονείς ήταν τρεις: ο Achille Castoldi, περίφημος  οδηγός αγωνιστικών σκαφών της εποχής.

Ο Alberto Ascari, οδηγός φόρμουλας στη ομάδα της Ferrari και ο Luigi Villoresi, γνωστός και με το χαϊδευτικό του Gigi, επίσης οδηγός φόρμουλας και ο οποίος έπεισε τον Enzo Ferrari να συνδράμει την δημιουργία του περίφημου σκάφους προσφέροντας τεχνική υποστήριξη. 

Στο σκάφος τοποθετήθηκε ένας κινητήρας  V12 4500 κ.ε. αντίστοιχος με τον κινητήρα Type 375  που χρησιμοποιείτο στο αυτοκίνητο του grant prix και ολοκληρώθηκε  με διδύμους  υπερσυμπιεστές με πάνω από 600 bph.

Στις 15 Οκτωβρίου του 1953, ο κινητήρας GP 52/1 Nautico έδωσε στο σκάφος τελική ταχύτητα 150,19 m/h  που ήταν παγκόσμιο ρεκόρ για σκάφη 800 kg. Το ρεκόρ αυτό παραμένει και λόγω του ύψους του και του ότι η κατηγορία αυτή κιλών σκάφους απεσύρθη.  

Αργότερα το σκάφος πωλήθηκε στην εταιρεία Nando dell’ Orto και χρησιμοποιήθηκε επί μία 10ετια κερδίζοντας πάρα πολλούς αγώνες και ρεκόρ. 

Στις 11 και 12 Μαΐου του 2012 κατά την διάρκεια του grand prix του Μονακό, βγήκε σε πλειστηριασμό στο Forum Grimaldi με τιμή εκκίνησης το 1.000.000 ευρώ και εκτιμώντας ότι θα φτάσει το 1.500.000 ευρώ.         

  • ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΜΑΣ ΣΤΟ ΦΟΥ.ΜΠΟΥ
Διάβασε ακόμα