Πώς ρεφάρει η Ferrrari;

H ιστορία ενός σκάφους που θα το ζήλευε μέχρι κι ο Τζέιμς Μποντ.

Πώς ρεφάρει η Ferrrari;

H ιστορία ενός σκάφους που θα το ζήλευε μέχρι κι ο Τζέιμς Μποντ.

Το 1953, γεννήθηκε το ARNO XI, ένα υπέροχο σκάφος ταχύτητας, με κινητήρα V12 Ferrari. Πνευματικοί του γονείς ο Achille Castoldi, περίφημος οδηγός αγωνιστικών σκαφών της εποχής.

Ο Alberto Ascari, οδηγός φόρμουλας στην ομάδα της Ferrari και ο Luigi Villoresi γνωστός και με το χαϊδευτικό του Gigi (επίσης οδηγός φόρμουλας), έπεισε τον Enzo Ferrari να συνδράμει στη δημιουργία του περίφημου σκάφους, προσφέροντας τεχνική υποστήριξη.


Στο σκάφος τοποθετήθηκε ένας κινητήρας  V12 4500 κ.ε. αντίστοιχος με τον κινητήρα Type 375, που χρησιμοποιούνταν στο αυτοκίνητο του Grant Prix και ολοκληρώθηκε με διδύμους υπερσυμπιεστές, με πάνω από 600 bph.

Στις 15 Οκτωβρίου του 1953, ο κινητήρας GP 52/1 Nautico, έδωσε στο σκάφος τελική ταχύτητα 150,19 m/h, που ήταν παγκόσμιο ρεκόρ για σκάφη 800 kg. Το ρεκόρ αυτό παραμένει και λόγω του ύψους του και του ότι η κατηγορία αυτή κιλών σκάφους απεσύρθη.  

Αργότερα, το σκάφος πωλήθηκε στην εταιρεία Nando dell’ Orto και χρησιμοποιήθηκε επί μία 10ετια κερδίζοντας πάρα πολλούς αγώνες και ρεκόρ. 

Στις 11 και 12 Μαΐου του 2012, κατά την διάρκεια του Grand Prix του Μονακό, βγήκε σε πλειστηριασμό στο Forum Grimaldi με τιμή εκκίνησης το 1.000.000.  

  • ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΜΑΣ ΣΤΟ ΦΟΥ.ΜΠΟΥ
Διάβασε ακόμα