25 εκατομμύρια. Τόσες είναι οι θεάσεις της πιο δημοφιλούς διαφήμισης στην Ινδία. Πρόκειται για ένα μονόλεπτο σποτ της MTS Telecom, το οποίο εκτυλίσσεται μέσα σε ένα δωμάτιο τοκετού.

Η ετοιμόγεννη γυναίκα σπρώχνει για να βγει το μωρό. Ως εδώ όλα νορμάλ. Τότε, όμως,  είναι που ξεπετάγεται ένας ασυνήθιστος μπόμπιρας υπό τους ήχους του “I’m coming out” της Dianna Ross.

Πρώτη του κίνηση, να αρπάξει το τάμπλετ του πατέρα του που βιντεοσκοπούσε τη γέννα, να γκουγκλάρει τα απολύτως απαραίτητα για να μάθει τα της διαδικασίας του τοκετού και να κόψει μόνος του τον ομφάλιο λώρο!

Αμέσως μετά, αρπάζει το smartphone της μαίας, τραβάει μαζί της μια selfie και το βάζει στα πόδια (ω ναι, περπατάει κιόλας) χρησιμοποιώντας το gps του κινητού. Όλα αυτά σε live streaming μετάδοση μέσω του YouTube…

Το διαφημιστικό κλείνει με τη λεζάντα “Born for the Internet” και σας περιμένει να προστεθείτε στην πολυπληθή λίστα των viewers του.