16 Σεπτεμβρίου του 2013, το δελτίο ειδήσεων του STAR επέστρεφε στην ενημέρωση αφήνοντας πίσω του την αμιγώς life style περίοδο που η αλλαγή κραγιόν της Θέλξης και οι πόντοι στο καλσόν της Πάολας ήταν τα βαρυσήμαντα νέα του. Η Μάρα Ζαχαρέα επωμιζόταν την νέα εποχή των ειδήσεων στο κανάλι της Κηφισιάς, έχοντας να αντιμετωπίσει την παντοκρατορία του Mega, την δυναμική του ΑΝΤ1, την συνέπεια του ALPHA και την χτισμένη επιμονή του ΣΚΑΪ στην σκληροπυρηνική ενημέρωση.

Και ενώ η πίττα της τηλεθέασης έδειχνε, ήδη, μοιρασμένη και να μη περισσεύει ούτε κομματάκι, η Μάρα Ζαχαρέα, ήσυχα και χωρίς υπερφίαλες κoρώνες, δήλωνε την μέρα της πρεμιέρας του δελτίου στο Newpost: «Έχουμε απόλυτη επίγνωση πως το STAR ξεκινά από το μηδέν στον τομέα της τηλεοπτικής πολιτικό-οικονομικής ειδησεογραφίας. Απαιτείται μία τιτάνια προσπάθεια από την πλευρά όλων των ανθρώπων των ειδήσεων και απαιτείται χρόνος για να χτιστεί το καινούργιο στη συνείδηση των τηλεθεατών. Δεν έχουμε ψευδαισθήσει,ς λοιπόν, όσον αφορά στα νούμερα της AGB. Δεν περιμένουμε καμία ανατροπή από τα έως τώρα δεδομένα. Για μας αυτή η σεζόν θα είναι η σεζόν που θα χτίσουμε το νέο δελτίο και από τον Σεπτέμβρη του ’14 -καλά να είμαστε- θα δούμε τι θα γίνει. Άλλωστε, όπως σας είπα και στην αρχή, ο αριθμητικός στόχος που μας έχει θέσει η διοίκηση είναι να παραδίδει το τελευταίο τέταρτο του δελτίου στο prime time του καναλιού 17% στα κοινά 15-44 και τίποτε άλλο».

Στο τέλος της σεζόν, οι τεράστιες κοινωνικές μεταβολές, η ανάγκη βιοπορισμού στην αντίξοη καθημερινότητα των ανθρώπων, η ανεργία, η νέα μετανάστευση, η αλλαγή του κόσμου όπως τον ξέραμε παράλλαξαν όλο το τοπίο της ενημέρωσης, αναδεικνύοντας άλλα κανάλια σε πρωτιές και «τιμωρώντας» όλους εκείνους που το κοινό ένιωσε πως δεν είχαν επίγνωση, επαφή, σύμπνοια με τα ζόρια του. Στην ίδια συνέντευξη η Μάρα Ζαχαρέα διασαφήνιζε τους στόχους του δελτίου ειδήσεων του STAR: «Δεν πάμε να εκφράσουμε κόμματα. Δεν έχουμε στόχο τις φωνές και τη φασαρία στα παράθυρα. Υπάρχει απόλυτη ελευθερία απόψεων. Το στοίχημά μας είναι να εμπιστευτεί ξανά ο τηλεθεατής την ενημέρωση, να διαμορφώνει δική του άποψη, να μην αισθάνεται πως ό,τι ακούει και βλέπει, υποκρύπτει από πίσω κάποια επιδίωξη».

Και σύμφωνα με την αλήθεια των αριθμών, αυτή η συνέπεια επιβραβεύτηκε. Έτσι, για παράδειγμα, την περασμένη Πέμπτη το STAR πήρε την πρωτιά με 21,7%  στο σύνολο και 15,9% στα νεανικά κοινά, ενώ αντίστοιχα ο ANTENNA σημείωνε 19,0% και 17,4 %, ο ALPHA 18,0 %  και 19,9%, το MEGA 17,7% και 14,4%, ο SKAI 3,5% και 2,6 % και η NEΡIT με σταθερότητα 1,3% και 1,3%.

Και ενώ τόσο καιρό το περιγραφικό κλισέ μιλούσε για την «ανάσα της Μάρας» στο σεβρό των χρυσών μεταλλίων της ενημέρωσης, τώρα πια μπορεί να κάνει λόγο για την «πλάτη της Μάρας» που βλέπουν τα φαβορί τα οποία πληρώνουν τις αδυναμίες, τις εμπάθειες και τις βεβαιότητες. Αυτά έχει η ζωή, αυτά παίζει και η τιβί…