Συμπληρώνονται 80 ημέρες από την εξαφάνιση του Boeing και παρόλη την κινητοποίηση κρατών, συμπεριλαμβανομένου και των ΗΠΑ, οι έρευνες φαίνεται να πέφτουν στο κενό. Την Τρίτη, οι αρχές της Μαλαισίας έδωσαν στη δημοσιότητα δορυφορικά δεδομένα, που χρησιμοποιήθηκαν για τον προσδιορισμό της πορείας του Boeing. Η πίεση των συγγενών των 239 επιβαινόντων ήταν εκείνη που ώθησε τους Μαλαισιανούς αξιωματούχους να προχωρήσουν στη συγκεκριμένη κίνηση και να δώσουν στη δημοσιότητα τις 47 σελίδες με τα δεδομένα που καταγράψει η βρετανική εταιρία δορυφόρων, Inmarsat, καθώς και επεξηγηματικές σημειώσεις.

Τα συστήματα επικοινωνίας του αεροπλάνου που εκτελούσε την πτήση Κουάλα Λουμπούρ – Πεκίνο τέθηκαν εκτός λειτουργίας, παρόλα αυτά, μπορούσε ακόμη να στέλνει σήματα που εκπέμπονταν από τους σταθμούς εδάφους και αναμεταδίδονταν από τους δορυφόρους. Όταν τα καύσιμα εξαντλήθηκαν το Boeing 777 φέρεται να συνετρίβη στα νερά του Ινδικού Ωκεανού, στα χωρικά ύδατα της Αυστραλίας.

 

Οι Αρχές της Μαλαισίας έδωσαν την Τρίτη στη δημοσιότητα τα δορυφορικά δεδομένα, που χρησιμοποιήθηκαν για να προσδιοριστεί η πορεία της πτήσης ΜΗ370, που χάθηκε από τα ραντάρ στις 8 Μαρτίου, μέχρι την πτώση της στον Ινδικό Ωκεανό, ύστερα από τα επίμονα αιτήματα συγγενών των επιβαινόντων.

Η διεύθυνση Πολιτικής Αεροπορίας ανακοίνωσε ότι συνεργάστηκε με την  για να παράσχει τις 47 σελίδες των δεδομένων που είχε

Συγγενείς των 239 επιβαινόντων στο Boeing 777 της Malaysia Airlines είχαν ζητήσει τη δημοσιοποίηση των ανεπεξέργαστων δεδομένων των δορυφόρων ώστε αυτά να υποβληθούν σε άλλες αναλύσεις κι ενώ η άτρακτος του αεροσκάφους δεν έχει βρεθεί.

Η Inmarsat είχε χρησιμοποιήσει τους δορυφόρους της για να προσδιορίσει την πορεία που ακολούθησε το αεροσκάφος. Παρότι τα συστήματα επικοινωνίας της πτήσης ΜΗ370 είχαν τεθεί εκτός λειτουργίας, το αεροσκάφος έστελνε σήματα

Το Boeing πραγματοποιούσε την πτήση το πρωί της 8ης Μαρτίου αλλά μια ώρα μετά την απογείωσή του άλλαξε απότομα την πορεία του, χωρίς να δώσει εξήγηση.

Τα σήματα το “τοποθετούσαν” στο νότιο Ινδικό Ωκεανό, όπου φέρεται ότι συνετρίβη μετά την εξάντληση των καυσίμων, μερικές εκατοντάδες χιλιόμετρα ανοικτά των δυτικών ακτών της Αυστραλίας, οι αξιωματούχοι της οποίας είχαν και την εποπτεία των ερευνών.
 

Τα σενάρια για το τι συνέβη μία ώρα μετά την απογείωση, όταν και το αεροπλάνο άλλαξε πορεία, ενώ χάθηκε η επικοινωνία με το κόκπιτ, είναι πολλά. Μερικά από αυτά και… παράλογα.

Αυτό που προκαλεί εντύπωση είναι το γεγονός πως με την άτρακτο του Boeing εξαφανισμένη, τους συγγενείς των αγνοουμένων εξοργισμένους από τους χειρισμούς των Μαλαισιανών, ένας Ινδός σκηνοθέτης θέλει να κάνει ταινία γύρω από τη μοιραία πτήση.

O Rupesh Paul αποκάλυψε σε εκδήλωση στο Φεστιβάλ των Καννών πως δεν σκοπεύει να κάνει κάποιου είδους ντοκιμαντέρ, αλλά θρίλερ, με τον τίτλο «Vanishing Act».

«Η ιστορία μας δεν θα βασίζεται σε ηλίθια πράγματα. Δεν θα υπάρχει όπλο, ούτε εξωγιήνοι»., τονίζει στο Hollywood Reporter ο σκηνοθέτης των ταινιών «The Secret Diaries of Monalisa» (2011) και «The Temptation Between My Legs» (2008).

Σύμφωνα με την εταιρία παραγωγής, η ταινία διηγείται την «ιστορία πέντε νέων ανθρώπων, τα σχέδιά τους για εκδίκηση και το χάος που προκαλούν», ενώ περιγράφεται ως «εμπνευσμένο από γεγονότα στην πραγματική ζωή».

Με τους επιβάτες αγνοούμενους, πόσο ηθικό είναι αυτό το εγχείρημα; Γνωρίζετε την απάντηση.