Dodge Challenger 2015: Η μοντέρνα πλευρά του… vintage

Ανανεωμένη εξωτερική εμφάνιση, νέο εσωτερικό και ένας κινητήρας τέρας 485 ίππων 392 κυβικών ιντσών Shaker. Γιώργος Σκευοφύλαξ.

Dodge Challenger 2015: Η μοντέρνα πλευρά του… vintage

Ανανεωμένη εξωτερική εμφάνιση, νέο εσωτερικό και ένας κινητήρας τέρας 485 ίππων 392 κυβικών ιντσών Shaker. Γιώργος Σκευοφύλαξ.

Μπορεί να το βλέπετε μόνο στις αστυνομικές σειρές του καναλιού Fox ή να το θυμάστε από παλαιότερες αμερικάνικες ταινίες. Αν είστε φίλος των muscle cars θα θέλατε να αποκτήσετε ένα αληθινό (γιατί ήδη έχετε το 1:18) μοντέλο του 1970 στο γκαράζ σας.

Ναι, το Dodge Challenger υπάρχει ακόμη. Το retro δεν πέθανε. Απλά ... εκσυγχρονίστηκε .Το Dodge Challenger του 2015 χρησιμοποιεί φανερά την old-school εμφάνιση του, όμως παράλληλα εξελίσσεται. Σας θυμίζει λίγο το μοντέλο του 1970-1971 οπτικά; Ναι. Είναι αλήθεια ακόμη και η διαιρούμενη μάσκα εμπρός ή το σχήμα στα πίσω φώτα. Το Ponycar της Mopar είναι τώρα στην καλύτερη ίσως πιο ισορροπημένη μορφή του και επιπλέον έχει και ένα νέο εσωτερικό. Το πιλοτήριο είναι τώρα πλήρως εκσυγχρονισμένο και εστιασμένο στον οδηγό, ενσωματώνοντας τις τελευταίες προσφορές τεχνολογίας από την Chrysler, ενώ εξακολουθεί να κλείνει το μάτι στα μοντέλα του 1970 που αποτελούν την κληρονομιά του αυτοκινήτου .

Το αξιοσημείωτο είναι ό, τι μπορείτε να… γεμίσετε το καπό Dodge Challenger (που θυμίζει το αεροπλανοφόρο Nimitz) με τον V6 κινητήρα SXT των 5.700 κ.εκ. Hemi - powered R / T ή να το... παραγεμίσετε με τον νέο Challenger 6.400 Scat Pack ή όπως τον αποκαλούν 392 Hemi Scat Pack Shaker. Ο εξάλιτρος V8 αποδίδει 485 ίππους, που είναι 15 παραπάνω από του SRT Challenger, που κυκλοφορεί.

Τα αυτοκίνητα με τα διακριτικά Scat Pack (έτσι ονομάζονταν τα βελτιωμένα από την Dodge στη δεκαετία του ‘70) έχουν καλύτερη ψύξη στα φρένα, αναβαθμισμένη ανάρτηση , και τα νέες 20 - ιντσών ζάντες.

 

Οι οδηγοί μπορούν να διαλέξουν ανάμεσα σε ένα μηχανικό Tremec 6τάχυτο κιβώτιο ή ένα νέο TorqueFlite 8τάχυτο αυτόματο. Το τελευταίο περιλαμβάνει απενεργοποίηση 2 ή και 4 κυλίνδρων για βελτιωμένη οικονομία καυσίμου , ακόμη και για το monster Hemi.

Αυτό που περιμένουν όλοι τώρα στις Η.Π.Α. είναι μία νέα έκδοση Challenger SRT, φυσικά με περισσότερους ίππους ή με τον νέο κινητήρα Hellcat, που είναι ένας Supercharged 6.200 κ.εκ. Hemi.

  • ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΜΑΣ ΣΤΟ ΦΟΥ.ΜΠΟΥ
Διάβασε ακόμα