Σε νέα δίκτυα επενδύει ο ΟΤΕ - Ετοιμάζει τις τηλεπικοινωνιακές υποδομές του μέλλοντος

Τι αποκαλύπτει ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου, Μιχάλης Τσαμάζ.

Σε νέα δίκτυα επενδύει ο ΟΤΕ - Ετοιμάζει τις τηλεπικοινωνιακές υποδομές του μέλλοντος

Τι αποκαλύπτει ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου, Μιχάλης Τσαμάζ.

Τη στρατηγική του για τον ΟΤΕ του αύριο, μία εταιρεία που θα οδηγεί τις εξελίξεις στις τηλεπικοινωνίες σε όλους τους τομείς δραστηριότητάς της, κινητή, σταθερή, broadband, τηλεόραση, Β2Β, παρουσίασε ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου, Μιχάλης Τσαμάζ, στο πλαίσιο εφ’ όλης της ύλης ενημερωτικής συνάντησης με εκπροσώπους του Τύπου, στο Μέγαρο του ΟΤΕ. 

Όπως ανέφερε ο κ. Τσαμάζ, η δημιουργία των καλύτερων υποδομών στη χώρα και η εμπειρία του πελάτη είναι οι κύριοι πυλώνες της στρατηγικής του Ομίλου ΟΤΕ για το 2014. 

Μόνο την τρέχουσα χρονιά, η εταιρεία σκοπεύει να εγκαταστήσει περίπου 1000 νέες καμπίνες, επεκτείνοντας τη διαθεσιμότητα του VDSL στο 30% των νοικοκυριών, και να αυξήσει περαιτέρω την πληθυσμιακή κάλυψη 4G, στο 70%. Με συνολικές επενδύσεις 1,2 δισ. ευρώ στην Ελλάδα τα επόμενα 4 χρόνια, κυρίως σε δίκτυα Νέας Γενιάς σταθερής και κινητής, η εταιρεία φιλοδοξεί να επιτύχει το στόχο της, να μπορεί να παρέχει 50 Mbps τουλάχιστον στο 65% του πληθυσμού και 100 Mbps στο 50% ως το 2020.  

Σε ό,τι αφορά την εμπειρία του πελάτη, στόχος του ΟΤΕ είναι “να καθιερωθεί ως η Νο1 εταιρεία στην καρδιά και την επιλογή των πελατών”, προσφέροντας εξαιρετικά προϊόντα και υπηρεσίες, παρέχοντας άριστη εμπειρία εξυπηρέτησης και καλλιεργώντας μέσα στην εταιρεία κουλτούρα εμπειρίας πελάτη. Για το σκοπό αυτό, δίνεται έμφαση στην εκπαίδευση των εργαζομένων. Το 2013, 2.200 εργαζόμενοι COSMOTE από όλες τις λειτουργικές μονάδες συμμετείχαν στο Πρόγραμμα C2X (Customer eΧperience eΧcellence) όπου εκπαιδεύτηκαν και πιστοποιήθηκαν στη φιλοσοφία και τις αρχές της «Διαχείρισης της Εμπειρίας του Πελάτη», ενώ το 2014 ξεκινά η εκπαίδευση 7.500 εργαζομένων ΟΤΕ. Παράλληλα, σε εξέλιξη είναι ένα ακόμη σημαντικό πρόγραμμα, το ACT2 (Advanced Certificate of Telecommunication Technologies). Με το ACT2, οι τεχνικοί της εταιρείας εκπαιδεύονται σε μία ολιστική προσέγγιση του δικτύου σταθερής τηλεφωνίας, με λειτουργούσες μικρογραφίες ολόκληρου του δικτύου, από το Αστικό Κέντρο μέχρι τα σπίτια, μέσα σε αίθουσες της OTEAcademy. Το πρόγραμμα ξεκίνησε το Νοέμβριο και ήδη το έχουν παρακολουθήσει περισσότεροι από 500 τεχνικοί από όλη την Ελλάδα. Μέχρι το τέλος του 2014, οι συμμετέχοντες τεχνικοί θα ανέλθουν σε 2.000.

Επιπλέον, στην ομιλία του, ο Πρόεδρος του Ομίλου ΟΤΕ έδωσε τη δική του οπτική για το μακροοικονομικό περιβάλλον και την αγορά των τηλεπικοινωνιών, και περιέγραψε τις δυσκολίες που αντιμετώπισε ο Όμιλος τη χρονιά που πέρασε, αλλά και τα όσα πέτυχε παρά τις πιέσεις. 

Παρά το δύσκολο μακροοικονομικό περιβάλλον και τη μειωμένη ικανότητα των επιχειρήσεων να ανταποκρίνονται στις υποχρεώσεις τους, ο Όμιλος ΟΤΕ άντεξε και εξασφάλισε τη βιωσιμότητά του, δουλεύοντας αποδοτικά και με στέρεη στρατηγική: 

-Οι προσαρμοσμένες καθαρές ταμειακές ροές του Ομίλου ξεπέρασαν τα 1,2 δισ. το 2013. 

-Τα 3 τελευταία χρόνια μείωσε τον καθαρό δανεισμό κατά 2,8 δισ. ή κατά 65%.

-Ο καθαρός δανεισμός είναι όσο η λειτουργική κερδοφορία σε ένα χρόνο. 

-Δημιούργησε ταμειακά διαθέσιμα 1,5 δισ. με τις δανειακές υποχρεώσεις το 2014 να ανέρχονται σε 400 εκατ. 

Διαβάστε περισσότερα στο newpost.gr

  • ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΜΑΣ ΣΤΟ ΦΟΥ.ΜΠΟΥ
Διάβασε ακόμα