Δε θέλουμε να πιστέψουμε πως ένας μεγάλος σχεδόν χωρίς όρια προϋπολογισμός φέρνει επιτυχίες όμως ο Niki Lauda παραδέχτηκε πως η ομάδα της Mercedes αύξησε τον προϋπολογισμό της για να πετύχει πρώτες θέσεις στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα.

Ο Niki Lauda πρώην οδηγός της F1, Παγκόσμιος Πρωταθλητής, νυν σχολιαστής της Γερμανικής τηλεόρασης και non-executive διευθυντής της Mercedes AMG Petronas F1 Team, παραδέχθηκε πως στην Mercedes F1 αύξησαν τον προϋπολογισμό τους στην αναζήτηση των κορυφαίων θέσεων.

Δεδομένου ότι η γερμανική φίρμα φαίνεται ότι θα κυριαρχήσει την χρονιά του 2014 με έναν «ανώτερο» κινητήρα για τη νέα εποχή, οι φήμες στα paddock «λένε» πως η Mercedes ξόδεψε το εντυπωσιακό ποσό των 500 εκατομμύρια ευρώ για την ανάπτυξη των turbo V6 μοτέρ της.

Σύμφωνα με δημοσιεύματα της γερμανικής εφημερίδας «Welt» το ποσό δείχνει εξωφρενικά μεγάλο για την ομάδα, αλλά ο  Niki Lauda διευθυντής (άνευ χαρτοφυλακίου) της Mercedes AMG Petronas F1 Team,παραδέχεται πως η Mercedes-Benz πήρε την απόφαση να δαπανήσει περισσότερα χρήματα από πέρυσι.

«Ο προϋπολογισμός υπό τις προσταγές του RRA (εθελοντική συμφωνία περιορισμού πόρων) ήταν το πρώτο σημαντικό εμπόδιο», είπε ο Αυστριακός  και πρόσθεσε: «Ήταν εμπόδιο γιατί ενώ υπήρχε στην πράξη αυτή η συμφωνία δεν έγινε σεβαστή από κανένα. Με το εκτελεστικό συμβούλιο της Mercedes, καταλάβαμε ότι ήταν μια χαμένη μάχη με τους πόρους που είχαμε στη διάθεσή μας, αφού η McLaren, η Ferrari και η Red Bull δεν είχαν τηρήσει τη συμφωνία αυτή και ξόδευαν πολλά περισσότερα χρήματα».

Η εφημερίδα Welt ισχυρίζεται, πως η Mercedes AMG F1 εξακολουθεί να δαπανά λιγότερο από τις Ferrari και Red Bull, αλλά ήταν οι σωστές επιλογές και η στρατηγική οι οποίες την έφεραν ένα βήμα εμπρός από τον συναγωνισμό.

Το αποτέλεσμα είναι το νέο αυτοκίνητο για το 2014 (το W05) να είναι, σύμφωνα με τον Jenson Button, της McLaren τουλάχιστον ένα δευτερόλεπτο ταχύτερο στο γύρο ταχύτερο από κάθε αντίπαλο στον πρώτο αγώνα της χρονιάς.

«Είναι πολύ γρήγοροι» δήλωσε ο J. Button στους δημοσιογράφους και πρόσθεσε: «Ήμασταν δύο δευτερόλεπτα πίσω τους στις ελεύθερες δοκιμές και νομίζω ότι όλοι είναι περίπου ένα δευτερόλεπτο πίσω τους εδώ», πρόσθεσε Button.