«Devil’s Due»: Ο… Διάβολος έρχεται! - Εσύ τι θα κάνεις;

Το πολυαναμενόμενο θρίλερ επέλεξε έναν προκλητικό τρόπο για να διαφημιστεί, αλλά κατάφερε να κάνει τη διαφορά (και να τρομάξει κόσμο). Της Βάλιας Μπουγιουκλή.

«Devil’s Due»: Ο… Διάβολος έρχεται! - Εσύ τι θα κάνεις;

Το πολυαναμενόμενο θρίλερ επέλεξε έναν προκλητικό τρόπο για να διαφημιστεί, αλλά κατάφερε να κάνει τη διαφορά (και να τρομάξει κόσμο). Της Βάλιας Μπουγιουκλή.

«Προσηλυτιστείτε στον Σατανισμό». Το τρικ για τη διαφήμιση της νέας ταινίας τρόμου «Ο Ερχομός του Διαβόλου» (Devil’s Due) είναι προκλητικό, αμφιλεγόμενο, αλλά πανέξυπνο αφού πέτυχε το στόχο του: να συζητηθεί. Το «Devil’s Due» ήταν ήδη στη λίστα των θρίλερ που οι φαν του είδους περιμένουν με ανυπομονησία. Το στόρι του θυμίζει μια άλλη -και κλασική- ανατριχιαστική, πολυσυζητημένη ταινία, το «Μωρό της Ρόζμαρι».

Μια γυναίκα παρουσιάζει περίεργη και ανισόρροπη συμπεριφορά κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης της, και όσο περνούν οι μήνες γίνεται όλο και πιο φανερό ότι οι σκοτεινές αλλαγές στο σώμα και στο μυαλό της έχουν μία… αμαρτωλή προέλευση. Κι επειδή είμαστε στο 2014, όλα αυτά τα καταγράφει με κάμερα ο σύζυγός της και η αφήγηση γίνεται με το πολυχρησιμοποιημένο «κολπάκι» του found footage. Που έχει αρχίσει να κουράζει, αλλά το trailer με την απόκοσμη ατμόσφαιρα, μας προϊδεάζει για μια ταινία με σωστή χρήση των κανόνων του τρόμου για περισσότερες ανατριχίλες.

Το πρώτο «χτύπημα» από την ομάδα πίσω από την προώθηση της ταινίας, ήρθε με την κυκλοφορία της πρώτης διαφημιστικής αφίσας της, που αποσύρθηκε άρον-άρον και απαγορεύτηκε στις ΗΠΑ.  Το πόστερ έδειχνε έναν αιματοβαμμένο ανάποδο σταυρό, και καρφωμένη πάνω του μία έγκυο γυναίκα, επίσης βουτηγμένη στο αίμα. Το banner συνοδεύει το μάρκετινγκ του φιλμ μόνο σε διεθνείς αγορές εκτός ΗΠΑ – η Ελλάδα δεν είναι μία από αυτές καθώς στη χώρα μας θα προωθηθεί με την πιο συμβατική αφίσα με την οποία διαφημίζεται και στην Αμερική.

Πρόσφατα ο Eli Roth, ο γνωστός στους φαν των θρίλερ, σπλατεράς δημιουργός των «Cabin Fever» και «Hostel» και παραγωγός του «2001 Μανιακοί», δήλωσε κατενθουσιασμένος βγαίνοντας από μία ειδική προβολή του «Devil’s Due», εντείνοντας το hype που άρχισε σταδιακά να ενισχύεται.

Και φυσικά, η δαιμόνια δημιουργική ομάδα πίσω από το μάρκετινγκ της παραγωγής, δεν άφησε τίποτα από αυτά να πέσει κάτω και το τράβηξαν ακόμη περισσότερο. Έτσι στην επίσημη ιστοσελίδα της ταινίας εμφανίστηκε η… διαβολική πρόσκληση! «Προσηλυτιστείτε»! Και ομολογούμε ότι αποδεχτήκαμε την πρόκληση! Στην περιήγηση βλέπουμε τα συνηθισμένα για την πλοκή και το trailer. Υπάρχει όμως κι ένα tab που όταν το ανοίξουμε, μας ενθαρρύνει να δηλώσουμε στις θρησκευτικές πεποιθήσεις στο προφίλ μας στο facebook , «Σατανισμός». Εφόσον το κάνουμε, η ιστοσελίδα υπόσχεται μία «αποκλειστική προσφορά αν ακολουθήσουμε τις προσταγές του Διαβόλου και δείξουμε την υποταγή μας σ’ αυτόν».

Το δωράκι από την Κόλαση, δεν είναι τίποτα άλλο από ένα teaser διάρκειας μόλις 16 δευτερολέπτων. Δεν το λες και μεγάλη αποζημίωση αφού έχεις παραδώσει την ψυχή σου στον Σατανά! To μυαλό πάντως που σκέφτηκε αυτό το διαφημιστικό κολπάκι είναι σίγουρα… διαβολικό, αν και αμφιβάλλουμε ότι θα μείνει για πολύ αναρτημένο! Για το «Devil’s Due» μπορείτε να πάρετε μία γεύση από το επίσημο trailer της ταινίας που έρχεται στις ελληνικές αίθουσες στις 13 Φεβρουαρίου, με τον τίτλο «Ο Ερχομός του Διαβόλου». Απεταξάμην!

 

  • ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΜΑΣ ΣΤΟ ΦΟΥ.ΜΠΟΥ
Διάβασε ακόμα